aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Wednesday, September 9, 2009

..09092009.. ~cantiknye tarikh ni.. ~ =)

090909...
comel la tarikh ni..pagi td sblm dtg keje aku nga homemate aku duk berfikir ade ke pasangan yg berkahwin pd tarikh ni..kakakakah cz ni bulan poser..maybe ade..juzt akad nikah kot..hahha memandai jer kami ni..what ever la...hhahha..

malas n xde idea la nk update blog ni sebenonye..huahuahua..jgn salahkan bulan poser plak =P
hahaha...hmmmm..mggu depan dh nk balik beraye kt kg halaman..hehehe..xsabo rasenye...buat sahabatku adem jgn jeles plak yea..hikhik..kamu duk diam2 kt sane... ^_^ tp cian plak kt kwn aku tu sorg...katenye mengidam nk mkn kuih makmur..aku nk cr kat mane la kuih ni nk kasi kt dia..huhuhu..tkt xsempat plak sbnornye..huhuhu...

poser kali ni byk membuatkan aku rindu n teringat pd kenangan2 dulu kala..hahhaha..kenangan poser nga kwn2 ms zaman blajo dulu...berbuka same2 kat dataran fakulti nga semua jenis mkanan smp xtermakan..pastu ade plak peminat setia men kejar2 kami iaitu sang monyet..hahhahaha..menjerit2 cik safiah time tu...mase tu sape ek heronye???wakakkaka...sape lagi kalu x pakcik kambing yg suke menyibukkan diri dlm geng2 kami..kakkaka pdhal dio sorg je lain jantina..wahahahha..ontah2 dia ade niat lain kan???kan!!kahkahkah..=P time tu yg ade aku,kam,azilah,cik safiah,..sape lg ek...ju ade gak aku rase..hahahha..xketinggalan pkcik kambing selaku DBKL utk abiskan semua juadah2 berbuka yg memenuhi meja waktu itu..hohohoho...haru2...masing2 hantu,beli mkanan smp berlebihan..hahhaha...best sgt time tu...semuanye happy2..gelak2...huhuhu..rindu kamu semua.. ;( bila kite nk kumpul ramai2 lg???huhuhu..cepat2 la kawen sape2 antara kite supaya kite dpt berkumpul n nikmati kegembiraan same cam dulu...hehehhehe =) adekah azilah n pakbunnye dahulu??@ cikgu kam???@ juju dlu???hahhaha.. tunggu dan lihattt ek..lallalalala...
tapi aku betul2 rindu sgt nk kumpul ramai2,gelak sakan..gurau senda...kalu kumpul ramai2 mesti kecoh gile kan..hihiihi..kam nga pkcik kambing mesti riuh rendah gaduh pastu men pijak2 kasut..hahhahha..pastu azilah pun menjeling nga mata bulatnye n berkate "cam bdk2 la korng ber2 ni"..hahhahaha...aku plak???aku hanye tersenyum je tgk gelagat mereka semua...hihihi akukan pemalu =p wakahkahkahkah...geli tekak aku ar...cam la pemalu sgt..xde maknenye...hikhikhik...aduhhhh...makin diingt semua kenangan ni makin membuak2 rinduku pd kalian semua..huhuhu...rindu time dlm kelas same2...time same2 menulis nota nga tulisan
purba..hahhaha..cz mengatuk..wakakkaka..pastu kalut pinjam nita org len cz nk salin balik..hahhahaha...lawak2...paper ape yg slalu terjadinye kejadian tersebut????hahhahaha..paper A.T la...wakakakka...sbb tu jgk la aku terpaksa sayang um lebih dr kwn2 ku yg len..hahahhaha....haru2...sian datin kan..penat dia ngajar n gelak sorg2 kt depan tp kami semua blur2 jer kt blkang..hehhehehe...dia gelak cz dia wt lawak tp kami gelak cz dia gelak sorg2...hahhahha...=P jahatnye aku kutuk lect plak bulan poser ni..mntk ampunnn datin..hehhehe... =P
itu semua secebis kenangan sahaja..kalu nk ikutkan terlalu byk kenangan kami bersama...hmmm rasenye dr mula masuk um...eh xla...geng kami terwujud pada sem1, 2nd year..yup2..betul2...hihihi maknenya kami bersame kt um selama 2tahun...dlm masa 2thn tu byk suke duka kami share same...konon2 nk pujuk aku smp temankan aku men kayak n jogging pun ade..hahhaha..lawak2...aku nga pkck kambing jogging,kam n azilah berpakaian kuliah lg join skali tp jln jer..hahhahaha..apelah aku ni...suke susahkan kwn2..tp time tu aku gile2 down...huhuhu..konon2 frust gile ar..kahkahkah..frust bercinta ke???aku rasa tidak tp pkcik kmbing ckp yea..hahhahha..tidakkkkkkk...aku xde perasan papepun kt bdk tu la...kahkahkah...kami juzt best frnd jer...lalallala...tp gile ar time tu kan...azilah n kam dh wt kptsan nk lancarkan serangan nasib ade makhluk yg bernama pkcik kambing nasihat supya jgn lancarkan serangan itu...kalu tak..malu gile aku..ohhh tidakkkk..nasib xjd.. =P hehhehehe...pas pd kejadian tu la kami ber4 bertambah akrab..so sweet kenangan nga korg semua...rasanye susah utk aku cr ganti sahabat yg sanggup bersusah n bersenang same2...allhamdullah aku bersyukur sgt... :)

tu xmasuk lg time studyweek..hahahha..same2 memulun bagaikan nk telan kertas2 nota tu semua...hahahha..muke relax skali adelah kam n pkcik kambing..hahhaha..muke yg sntiase gelabah adelah aku nga azilah..hahhahaha...3thn kt um rase cam jap jer...xpuas lg nk enjoy nga kawan2...huhuhu..tp aku terpaksa syg um lebih sket cz aku special kes..hohohoho...itu xyah ckp la..sedih gile bangang..sorg2 kt um...kwn2 len dh lepas...huuhuhuhu..kejadian tragis gile dlm hidup aku...bagaimana nk hadapi kehidupan slama 1 sem tanpa insan2 penting...tp alhamdullah..diorg slalu dtg melawat aku..bertanye khabar..hihihi..xpe itu semua dugaan utk aku..kerna aku insan terpilih..hohoohohoho..itu ayat makcik azilah..."yana kene kuat..yana insan terpilih utk hadapi ni semua"....hehhehe dulu masa ms msg ni tersedu-tersedan..hahhaha.skarang kalu ingt balik...hanye tersenyum jer cz aku berjaya melepasi dugaan itu walaupun perittt..yeaaa!!aku berjayaaa!!thanks alot2 wat semua....terutamanye pkcik kmbing yg terpaksa sabo melayan seribu macam kerenah "gile n sensitif" aku time tu...otak aku n mantel aku time gile2 down..hohoohoho...tp jgn risau skg semua kembali normal..hikhikhikhik..aku kini manusia normal..hihihihi =)
hahhahha...

hmmmm...skg semua dh ade komitmen nga kehidupan masing2...
all da best 4 our life now n gudluck to all... =) semoga jodoh kite semua pnjang n dpt duduk lepak sesama di lain masa n ketika nnti...aminnn... missed alot2...

^_^ selamat berposer n berhari raye semua..
maaf zahir batin..
jgn lupe bg duit raye kt aku tau.
akekkekek :)

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers