aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Wednesday, June 16, 2010

16062010

hmmmm...
ptg2 ni tetiba jiwa jg sayu n mudah tersentuh...
sape sentuh pun xtau la =P
huuhuhu..

td pas solat zohor terlintas sesuatu n mybbkan
tetiba tertouching..huhuhhu...
adakah dlm diam aku memaksa mereka semua??
oh tidakkk...
xde niat dlm hati aku pun memaksa mereka tuk aku...
huhuhuu..andaikan mereka xmo lepaskan aku lg,
aku terima...mungkin ada reason2nye yg logik...
aku jd sayu n touching bile mereka2 semua bergosip psl aku...
wlaupun diorg gurau2 tp ntah hati aku jd cpt sensitip kalu hal ni...
huhuhuhu...
aku nk jg semua hati2 mereka...
xmo ade hati yg terluka or risau...
sobsobsob...
tp aku xmampu...
xmampu tuk memenuhi setiap hati mereka...

susahkan bile kite da dewasa...
tetiba rs nk jd kanak2 je,xmo jd dewasa =P
hahahaha =)

papepun semoga aku dpt ketenangan jiwa...
insyaALLAH... =)

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers