aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Wednesday, February 16, 2011

jom membaca :)

heehhee....

lepas OT ari sabtu aritu,aku kuatkan semangat tuk berjimba2 di JJ Maluri sesorg...
hukhukhuk..al maklum la, i kt sini sesorg...
so pepandai la nk survive hidup n berdikari...lalalalla..
niat hnya 1=menuju ke MPH n balik umah...
hikhikhik
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaaaa...ni hasil pencarianku...hikhikhik...
1 buku xjumpe, Cipta Syurga Hati...frustrated gua...
xpe2...nextime cari lg :D


aku pon xsure bile la aku boleh khatamkan 3biji buku ni...huhuhuhu...
tapi syok jgk baca buku2 motivasi ni....
otak akan berkembang ngan cergasnya...hikhikhik...
n yg penting hidup kite berwawasan n yg pnting xsempat nk gadoh2 nga buah atiku :P
hohohohohoho....



semoga kite semua hidup lebih berwawasan n maju dan maju..insyaALLAH... :)

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers