aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Sunday, December 20, 2015

sebuah kehidupan...

sungguh aku sujud kpdMU ya rahman ya rahim...
terasa lemahnya n kerdil diri ini...
sesungguh aku redha n terima semua apa yg telah berlaku...
andai semua apa yg berlaku mendewasakan aku...
mematangkan aku dalam melalui setiap liku kehidupan ini...
sungguh aku xmampu utk meluahkannya...
cukup sekadar aku dan ENGKAU yg tahu...
huhuhu....
sedih,keciwa,terkilan....biar lah aku yg menelannya...
aku sgt yakin n percaya sesungguhnya janji ALLAH itu pasti...
manusia sekadar hebat berkata2...
hebat mereka cerita...yg sakitnya kami....yg hebatnya kau...
ya allah....KAU peliharalah aku,suamiku,ank2ku....

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers