aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Monday, February 8, 2010

[08022010]....

hmmmm...
kpli dh keluar n dpli 1 mac ni..semoga aku n rakan2 dipermudahan segala urusan n rezeki kami..aminnn...
semoga impian aku n sahabt2ku tercapai..aminn...
bidang perguruan merupakan bidang yg cukup aku minati n kagumi walaupun aku tahu betapa peritnya tuk menjadi seorang pendidik yg terbaik n berjaya..tapi itu satu pekerjaan yg mulia...

fahamilah jiwa aku...
aku terlalu inginkannya...
insyaALLAH...
semoga ENGKAU mendgr doaku ini...
aminnn...

buat sahabat2ku(azilah, beha dll)...
semoga kite sama2 tabah hadapi dugaan ini..
insyaALLAH rezeki kite pasti ade suatu hari nnti...aminn..

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers