aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Wednesday, February 10, 2010

...fahami aku....

ntah la...
arini cam terasa kecik ati je....
terkilan nga apa dikatakan...




ntah la...
fahami la diri aku..
aku tahu apa yg aku buat...
hanya aku yg tahu kemampuan diri aku...
hanya aku yg tahu minat aku...
jgn paksa aku buat sesuatu yg aku xminat,yg aku xsuke n yg aku tahu aku xmampu...
semua itu aku yg kene hadap...
so hormati keputusan aku...
aku xkan menyesal nga apa yg aku buat...
rezeki tuhan tentukan setiap umatNYA berbeza...
knapa kite perlu pertikaikan setiap rezeki itu...
aku yakin nga rezeki NYA...
kalu itu bkn rezeki aku, aku redha...
aku yakin pasti ade rezeki lain yg DIA sediakan tuk aku...

semoga aku lebih tabah dalam hadapi semua ini...
aku mesti kuat!!!!
lallalalla~~~

P/s: skg umah sewa aku ade baby...so sweet tau...
tp smlm baby xde...bohsan sgt2 kami ber3...
sian kt mummy n bonda dia...
aku pun rindu kamu wahai baby...
smga cpt2 dpt babysitter n kami semua dpt tgk kamu membesar di depan mata..
hikhikhikhik :)

1 comment:

budak kampung said...

kenapalah hidup ku ini sentiasa dizalimi...........

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers