aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Thursday, March 25, 2010

25.03.2010

hmmmm...
nk luah...xterluah..
nk pendam...xterpendam..
br skg aku rs apa itu hidup seorg perantau di tempat org yg jauh dr insan2 yg istimewa or sahabat handai...
kalu dulu zaman blaja 3 1/2 thn,aku stay kolej...kwn2 ramai n insan special ade tuk same2 susah,same2 senang..kalu tenson blajapun kami(aku,kam,azilah n pkcik kmbing) boleh lepak2 kt tasek U n jogging ptg2...huhuhu..kalu bosan sesgt weekend aku n roomate aku aka ija n beha bo lepak2 kt bilik smbil men ym ke,mkn megi ramai2 ke xpun mkn roti nga planta byk2 :)...so sweet semua kenangan itu...sesungguhnya aku amat2 merindui semua kenangan terindah aku dlu... :(
dlu aku xpernah merasa apa itu hidup perantau..
tp skg aku amat2 terasa hidup perantau y jauh dr semua org...hidup yg sentiasa lonely...yg xceria lg...
aku merindui masa aku keje ppl kl dlu n stay kt umah sewa kt pntai dalam dlu...
alwayz appy n ceria walaupun kekdg tenson psl keje...huhuhu..kt umah sure2 nye ceria nga bdk2 umah xkira mlm or siang..kalu weekend lg la...pasti ade je menu apa y nk di masak...huhuhu...
ahhhh...xbaik tuk mengeluh...
hakikat n adap kehidupan semua ni...
kite xselalu berada di ats...
bile kite di bwah,byk2kan bersabar n bersyukur nga apa y ada...
bile kite di ats,jgn lupa org bwh n perlu jg bersyukur.. :)
think +ve noor diyana!!!! :)
hahhahahhaha..peaceeeee
lalalallala....

1 comment:

LaraDyana said...

salam...aa btl tu yana...ore pon rindu sgt zmn2 stdy zmn brgurau nga kawan2...mmg giler2 miss semua tu...kdg2 rs cm nk mngs pon ade...tapi apa yg da lps da xdpt nk kita undurkan lg..yana bykkn brsabar ek..org faham prsn yana..apapun ini semua dm future kita...ALLAH tu maha kaya, Dia tahu apa yg baik dan buruk utk kita..mmg kita brjauhn dr yg trsyg...tp kita mst ingt n brpgg teguh bahawasanya org yg kita syg tu jg turut merasai ketiadaan dan kejauhan kita....kita sama2 menjalani kehidupan yg semmgnya mncabar perasn kita..apapun INGAT..ada sesuatu yg menanti kita dimasa depan...so ceriakan diri utk trskn prjlnn hidup yg masih lagi panjg dan masih jauh utk kita menerokai dan memahani erti sebuah KEHIDUPAN.

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers