aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Wednesday, March 10, 2010

kasih bonda n mummy

hehhehe...
en3 kali ni berkisah pasal baby kt umah aku y bernama mohd muhksin bukhri...
baby ni br berusia seblan pd 27jan aritu n sangt2 cute nga berat 3.7kg..hahhaha...beratkan nga umurnye tu..biase la terlebih2 kasih n sayang dr bonda n mummynye...hihihi..sweet je aku tgk mummy n bondanye melayan kerenah si mukhsin ni..hihihi..kekadang aku join gak diorg...hihihihi..aku ade snap gmbo si mukhsin ni tp..intrnet aku ni lembap n xbo nk upload..huahuahua...
hmmm kesungguhan akak2 umah sewa aku menjaga si mukhsin ni menjadi kebanggaan aku..siang keje...mlm melayan kerenah si muhksin ni yg kekadang menangis kuat jgk la :P
hihihihi..kasih sayang yg dicurahkan itu xde tandingan wpun antra mereka xde pertalian darah...
semoga antara mereka ade keberkatan dunia n akhirat...aminnn..

nnti internet ok aku upload gmbor si mukhsin yg cute itu..
smlm aku sempat men2 n tdokan si hero kecik itu...akekkeke :)



p/s: gudluck kpd kekwan tuk mtest KPLI sabtu ni...smga dipermudahakn urusan kite semua..aminnn :)

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers