aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Thursday, August 19, 2010

19082010

apo la aku ni...
xde motivasi dri,ilang kawalan,n sgt2 sensitif skg...
apo keno la nga aku ni...
penat la bila berkeadaan separa waras ni...
siang waras,bila mlm kurang waras :p n mula bertindak luar kwlan...
n akibatnye jd la cm smlm...
isk2...dyana2...xmatang lg rupenye kamu ni :P
huuhuhuhuu...

ke mana ilang motivasi dri,kawalan dri,kesaboran diri n keyakinan dri pun xtau...
tercicir kot time aku racing motor g keje n balik keje :P
kahkahkahkah...
so skg perlu cr semua item2 tersebit yg suda tercicir...
perlu pungut n kumpul semula utk menormalkan dri aku yg kurang normal ni :p
isk2...


moral of story:kawalan dri itu penting..n be +ve person...
jgn terpengaruh nga kata2 org sekitar anda...
jgn mdesak :P ~ni tabiat aku..lalalla..suke desak pkck kmbng..huhuhuhu... ;(


2gng berapi same2 memuntahkan lava mlm td...
so,harni kedua2nya suram...
masa tu penting...take time utk tenangkan dri...
smoga esk semua da ok n permudahkan segalanya...aminnn
;)

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers