aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Monday, August 16, 2010

=) ramadhan ke 6

salam Ramadhan :)
kejap je da puase ke 6 kan...
xsabo nk blik kg nnti...
rindu mknan kg halamanku :)
hikhikhikhik...

kali ni tahun ke6 aku berposer di perantauan...
smlm bergayut nga ex-roomate aku ms blajo dlu...
mengimbas kembali kenangan berposer di 4th dlu...
makan sahur n bgun sahur...hahhahaha
bergayut smp xingt dunia..xpasal2 aku lewat berterawih smlm =P
hahahha...
tp..mmg rindu sesgt saat2 dlu...
saat2 baru bergelar student...
baru nk kenal erti hidup di tempat org...
hahhaha...
itulah namanya kehidupan....
miss so much all the moment at Universiti Malaya....
kenangan men kayak...wakakkaka...
nga sape????lalallala...ija+beha+aku+????
tp syg xde gmbo....
hahhahahahha...
rindu ang semua....ija n beha....

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers