aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Tuesday, November 2, 2010

02nov2010



hmmmmm...
insyALLAH mlm ni kol9.30 aku balik kg...
hope xde lg kejadian kejar bus..huhuhu..
make sure2 wahai diriku spya xlewat lg utk keluar dr umah... :P

mood : no feeling~~huhuhuhu..tghari td so sad berchat fb with my bff kam n azilah... diorg xdpt menemaniku cz masing2 ada tggjwb sndri...insyALLAH kite jmpa thn depan semua yea..insyALLAH...but tetap sedih...huhuhuu...aku perlukan diorg semua cz diorg la tmpt kami jatuh n bangun bersama masa stdy dlu...sobsobsob...tp...aku hanya merancang,DIA yg menentukan... :)
insyAllah nnti kite jmpe yea sahabat2ku....


adem: pls mensurekan diri anda utk hadir n berada disisiku nnti tau :P
aku nk kasi mg "aura" skit :P akekkekeke...

hmmmmm....sbnrnya aku ni risau...huhuhuhuhu...

ya ALLAH ya Tuhanku,permudahkan sgala urusan kami n berkati majlis kami ini...
smga semuanya berjalan lancar n dpt merapatkan lg silaturahim antara kami...aminnnn...
insyaALLAH...

terima kasih buat semua yg byk membantu n memberiku smgat... :P
lemah smgat skit bab2 ni :P -gewdiksss-
hanya Dia yg dpt mbalas jasa kalian smua...insyallah...


muke gewdikss

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers