aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Tuesday, November 30, 2010

citeku diweekend hari..


sabtu
27.nov.2010
Poslaju Cheras
Makan malam bersama keluarga...
Tema : Merah n Putih

tadaaaa..hikhikhik...
budak sebelah tu smp lewat..ntah tetibo sesat plak..pdhal bukan xpernah smp pun..hohooho..
org da strt majlis,dia br smp :P hohooho...siannn dia...smp krem kaki ee :p hohohohoho....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




ahad
midvally
=)


nyum...nyummm..ni i punye ok =)...hikhikhik...da lame xmkn tau..tu yg licin ku abiskan...hikhikhik...




hihihihi..ni my fiance punye...nmpk cam sedap jgk :P..hahahha...tp ayam aku lg beso..hohoohooo :P


ni pertemuan pertama pas majlis tunang kami ari tu... :)
smga dipermudahkan sgala urusan hambaMU ini dan dimurahkan rezeki kami...aminnnn...

1 comment:

DiEYaNa said...

hohoohoho...ngerinye aku tgk gmbr aku kt ats tu..huhuuhu...
tembam nga jayanye..huhhuhuhu...
nape la aku xperasan sblum ni :(

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers