aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Monday, December 13, 2010

cheras-msjd jamek-sogo-klcc

hahahhahahha..
smlm 12.12.2010....ari aku berjimba2 seharian...
xsedar diri...demam2 pun aku kuatkan semangat :P utk berjimba2..hikhikhikhik..
kejenye mensurvey barang2 yg aku inginkan....hohoohoho...
megasale kt sogo last 02Jan...
so sempat lg la utk aku mencari apa yg ku ingini nnti... ♥♥♥
^^ hehehhehe....
hmmmm..tp kan best kalu dpt shopping with.....
huhuuhu :(
xpela....bz person :) muahahhaha....


penat gile smlm....
teman ass(housemate) g mxs kt KLCC...yg syoknye ramai gile org...sempat kami tertdo kt sofa yg empuk itu~~~~ngeeeee
hahahahahahha...wt malu joo..hahahaha...

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers