aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Monday, July 18, 2011

dOwn....uP...dOwn...

salam.....

last weekend balik gemas....my sister in law ajk teman dia balik...wpun berat ati nk ikut cz memandangkan date wedding kami da dekat...tp setelah diluluskan oleh majlis tertinggi utk kedua2 pihak maka aku follow la...kebetulan ade majlis bertandang di dpn umah mereka...so dpt la aku menyaksikan camne rupenye majlis bertandang diorg a.k.a bakal mjlis kami nti...hebat jgk majlis diorg..kalu kami kt terengganu mjlis bertandang juzt simple jer...ala2 majlis kesyukuran..tp diorg siap berkompang bagai...berkaroeke lg...hohoho..seram sejuk aku dibuatnye....juzt ambik pengalaman so nti turn aku xla gayat sgt...atleast aku tau camne nk handle myself nti...insyaALLAH...

*****************************************************************************************************

smlm ms bersiap2 nk balik kl..ms tu mgrib..tetiba dtg 1 perasaan touching...sayu...pilu...
susah utk tafsirkan feeling tu...nga laungan azan mgrib n bacaan Quran dr surau..terbayangkan my mom n my dad time tu.....menambahkan lg feelingku...smpkan termenung jap dlm bilik air....huhuhuhu...

Ya Rahman Ya Rahim...kuatkan semangat hambaMU ini...berikan aku kekuatan utk melalui setiap perjalanan hidupku....sesungguhnya aku hambaMu yg serba kekurangan....
berkati n redhailah setiap apa yg aku lakukan...dalam menunaikan tggjwbku....
berikanku ketenanganMU Ya Rabbi.....



45days~~

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers