aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Friday, July 1, 2011

kisahku...dugaan...redha...

hmmmm...
betul org tua ckp...
makin dekat date wedding kite,makin mencadar hari2 yg perlu dilalui...
dugaan silih berganti...
psl diri sndri,psl diri psgan,psl majlis umh kite,psl mjlis umah dia...
hmmmm...sabar...sabar...n terus bersabar...
tiade kata lain hanya itu sahaja perkataan yg perlu dipaparkan dlm kepala otak...


xsemua manusia faham perasaan kite...
xsemua pempuan faham perasaan pempuan lain...

mencreate mcm2 citer supaya dpt tarik perhatian org...
sggup telan pil spya org ksian kt dia...
hmmmm....
dr dulu lg manusia ni wjd n buat perangai...
da penat nk pikir...
da penat nk bertekak...
da penat nk gaduh....
smga kau pergi jauh dr kami....
bawa la diri ko pegi jauh....dr mata kami...dr telinga kami...
jgn malukan diri sndri wahai manusia...

ya ALLAH...berikan aku kesabaran yg tinggi...
kekuatan dan pemikiran yg positif....
elakkan aku dr cepat melatah....n elakkan dr menkeruhkan keadaan...
sesungguhnya kekdg aku sgt tertekan nga apa yg berlaku...
aku redha..mungkin ini dugaan utk aku lalui sebelum aku berumah n bertangga...
alhamdulillah...semoga ENGKAU sentiasa bersamaku...


No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers