aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Wednesday, August 5, 2009

05082009

hehehe..terujakah aku menunggu hari esk???hahha..esk aku cuti..lallalla..nk foya2 n tdo lelama...
hahhahha..biase2 jer...xteruja sgt...kahkahkah...
ala sekadar ambik jubah jer...pastu jmpe kekawang lame n borak2..hahaha...
thn lepas pun aku dh tmnkan kwn2ku ambk jubah..kakkaka..tp aku terwat free show kt dpn bgnan peperiksaan tu..wakakka..memalukan jer...kalut pkcik kmbing nk tenangkan aku..hikhikhik
cian die..sowyy..lallala...


n skg ni my turn...kakkaka..mybe esk g nga ju..tdo 3rd mlm ni..hehhehe
leh la lepak2 kt sahur jap mlm ni..dh lame gile xlepak kt sane sejak aku angkat kaki kuar dr um..wahohoho...ala...time cintan cintun dlu tu la tmpat aku mkn mlm2...smpkan diorg dh cam muke kitorg...siap dpt order awl lg tuh..kakkaka...semua tu kenangan zaman2 blajo.,.hihihi

td kam msg..esk dia maybe dtg kl...hihi..boleh la kami lepak2..dh lame xjumpa..pdhal aritu br dia mlawat aku kt offce..kehkehkeh..kali ni dia nk tdo umah aku..lalala...rezeki die muarah..dia dpt dpli..huhuhu..blum rezekiku lagi..hihihi..chayuk yana!!!carilah rezeki mu!!!


hmmmm...
ni saje2 jer nk try wt 1st timenye berblog..hohoho..
hasil semangat sahabatku ADEM...kahkahkah.. :))
akhrnye...lahirlah blog ku ini..
wakakkaka.. :P

## slmat bekerja...lallala
aku dh mengulor time lunch ni..hihihi

1 comment:

bada said...

akhirnya...

tahniah sebab berusaha sendiri...

hehe...

jangan malu untuk mulakan sesuatu :D

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers