aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Thursday, August 20, 2009

..semua da selesai 13.08.2009 ^_^..alhamdullillah..




aku n ju-3rd cllge
haiqal-aku-ayah n maa ~love u all so much~
ayahku sayang...
ibuku yg sporting..
aku nga bdk gemuk..^_^
aku's =P
thankx alot 4 evrything... :)
aku br dpt bunge..~lambat~
with my bro..thankx 4 ur roses.. ^_^
yeah..akhrnye dia kotakan janjinye..lallala ^_^
ondaway balik bangi pas siap semua...~penat~but i'm so happy to day..lallala


semua sudah selesai..menantianku selama setahun da berakhir..
walaupun aku agk terlewat dr sahabat2ku yg lain tapi aku tetap bersyukur...ada hikmahnye semua itu berlaku..byk mengajar aku erti kehiduapan di alam fana ini...
yg penting kedatangan org2 yg aku sayangi di hari bahagia aku dh cukup buat aku tersenyum..aku xmengharapkan adiah dr mereka semua..cukup nga senyuman gembira dr mereka semua...alhamdulillah... ^_^

~sy gumbira pd 13082009~
kerana: sy dilayan bagaikan puteri...ade org pakaikan jubah sy dr a smp z ,sarungkan sarung kaki n pakaAlign Centerikan kasut sy..hikhikhik...pakaikan topi n bawaku menaiki kete ke bangunan peperiksaan n iringi sy ke dwn..akekkekeke =) oh syahdunye sy..time kasih bebyk pd pkcik kambing yg telah kotakan janjinye dulu..sob sob sob...terharunye sy... tp sy gumbira cz pkcik kambing dh take over handle family sy sepanjang mjlis konvoksyen sy...skali lagi time kasih xterhingga buat pkcik kambing...
dannnn pkcik kambing telah buat surprise....tgh2 kekusyukanku menelan mknan cz agak kelaparan dek kerana menahan gemuruh nk naik pentas td maka tetiba pkcik kambing dtg dr jauh bersama2 "budak gemuk" yg cute sgt..hihihihi...wahhhh...malunye sy....
familyku yg lain semua gelakkan sy..wawawa..suke2 tp malu...
n terharupun ade... :)


thankx alot.... ^_^





1 comment:

Nadiah Suhaidi said...

congrats!! leh kawen dah :P

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers