aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Saturday, August 22, 2009

..SELAMAT BERPUASE....

selamat menyambut kedtgan Ramandhan sekali lagi...
selamat berpuse n bersahur semua...
huhuhuhu...
arini 1st day puase n aku plak keje arini..
aduhhh..sodihnye...smlm bersahur pun teringat kt famly aku..sob sob sob..
sedih tu...kali ni masuk kali ke5 aku berpuase di rantauan =P
huahuhauhua..
kalu dlu aku berpuase nga status student, skg plak aku berpuase nga status lain plak..
hmmmm...xbest ar puase kt kl...huhuhu..puase kt kg best giler...boleh g smyg trweh ramai2 nga geng2..hmmm..bila la aku nk rasa kembali semua itu...huhuhu..makin ari makin tua,makin berbeza kehidupan yg kita lalui..hmmmm...makin byk benda yg kite kene fikir utk wat keputusan utk ms akan dtg..pening...pening...
hmmmm..
kali ni aku puase n berbuka kt umah pakcik aku kt bangi..jadi la tu..nk balik kg jauh sgt..lagipun tgh sengkit giler ni..huahuahua..

papepun..slamat berpuase n bersahur..smga kedtgan ramadhan kali ni lebih bermakna dr tahn2 lepas..smga kite semua dpt menambahkan lagi pahala utk diri sndri..aminn...


~miss alot:mom,dad,bro...^^

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers