aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Tuesday, April 20, 2010

aku redha... ^^



akupun xtau apa dh jd nga aku smlm...very2 sensitif..xde mood..n aku snggup xangkt cll dr pkck kmbng...akupun xtau nape aku sensitif sgt...rentetakan drp kecewa xdpt intrw kpli n aku pendam kecewa aku itu..aku xtau nk luah kt sape..nobody beside me..
huh...peritnye rase...sukarnya tuk bangkit bila xde sape2 tuk kite berpaut...
aku redha nga apa yg berlaku...cume aku meluahkan apa yg aku rasa...kekdg aku rase pelik knape ada org ckp "blaja tuk redha"...sdgkan aku sudah redha nga apa yg berlaku..cume aku meluahkan apa yg aku rase...
kata2 semangat n sokongan yg kami perlukan... :P [xsenonohkan] hahhaha
aku motivasi diri aku sndri,kalu dlu aku dpt n boleh lalui benda yg lebih teruk lg knapa x kali ni...hehehhe...

itu cerita smlm :)

arini xmo sedey2 lg!!!! peace!!!!!
hahhaha....cari mood yg ilang smlmm!!!akekkekeke...
jom terjah di mane mood itu....
ninie comellll,tolong terjah jg :P akekkke [suke sgt kaco niniey :P]
hahhaha...


p/s: tuk sahabatku miss diana,jgn sedey2 lg ek...

1 comment:

LaraDyana said...

salam....hehehe tq yana...sm la nga diana..apa yg brlaku biarkn berlalu...tp adakalanya apa yg kita pk kn dan apa yg kita try buat x selaras dgn hati kita...biarkn hati kita meratapi kesedihan krn bl smpai waktunya kita akan pulih sprti biasa..insyaallah...yakin pada diri sendiri itu yg utama..dan kpd yg trsyg, kita mghrpkn pemahaman dr mereka...cubalah dan bersedialah utk ADA SEWAKTU KITA MEMERLUKAN....sama2 lah kita berusaha yana...insyaallah akn ade rezeki utk kita dikemudian hari..ini semua percaturan YANG MAHA KUASA...(^_^)

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers