aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Friday, April 16, 2010

:) alhamdulillah....

alhamdulillah...
ade rupanye rezeki aku tuk exam Medsi DPLI tuk thn ni pd 24apr/2.00-3.00ptg..
ingtkan nama aku xde dlm senarai...cz ramai kwn2ku yg xdpt...huhuhuhu...
sabou ye kwn2...try lg thn depan...insyaALLAH ade rezeki nnti..aminnn
n esk dpt tau kptsan tuk intw KPLI ambilan jun 2010...
aku tawakkal je tuk kptsan intw KPLI tu..cz byk gak aku blasah time exm aritu...
xcukup masa weiiii..soalan gile2 semuanye...hahahhaha...
hmmmm....
semoga dipermudahkan segala urusan aku n sahabat2 tuk menjadi seorg pendidik kpd anak bangsa kita... :) insyaALLAH...
doakan kejayaan aku n sahabat2...





p/s:alhamdulillah..mesti maa n ayhku appy ni...insyaALLAH ankmu ini akn buat yg
terbaik..aminnn..
tapi...my mom frust cz pkcik kambing xdpt exam tu..huahuahua...apakan dayaku :p
pkcik kmbing suke je xdpt cz dia nk bg tumpuan tuk projek dia..
huahuahua..pening aku duk tgh2 ni... :P
papepun semoga kite same2 berjaya wlaupun dlm ape skalipun bidang..insyaALLAH...

buat sahabat2ku...aku faham perasaan korg cz aku pernah merasainye...lom berjuang tp dah gugur ke bumi...itu la ibaratnye...exam pun belum tp da buat pemilihan..huhuhu..pemilihan itu dibuat berdasarkan ape???pngk??tp ade yg pngk 3.4,3.5 tp xdpt jgk...huhuhu..sabar ye wahai sahabat2ku...itulah realiti kite skg di Malaysia...luahan perasaan aku mewakili sahabat2 aku yg aku rasa layak tuk dpt exm medsi...huhuhu...insyaALLAH kwn2ku..ada rezeki anda yg DIA sediakan nnti..aminnn...

6 comments:

Hafiza Abdul Latiff said...

good luck ya ur exam....:P

LaraDyana said...

salam..tahniah...buat molek nnt...anyway tq cz tlg semak utk sy...bkn rezeki sy...emm nnt yana tlg semak kpli utk ore skali ek..hihihi...nnt ore blnja mkn.

bada said...

tahniah~!

dpli dgn kpli mana satu lg best?

ngaja dak kecik ke besar? hehe

pe2 pun alhamdulillah...all da best nnti...masuk dpli kt upsi abis la ak...haha jahat tak :p

DiEYaNa said...

fiza: thanks alot :)take care mom :)
dyana:timokasih..hehhehe..bereh2...hihii

adem: huahuahua...kpli aku mtk sbjek lain, cz xde sbjek aku blajo=xbest kot.dpli aku mtk sbjek aku blja=insyaALLAH best..hehhe..tuk pengetahuan mg,dpli sbjek aku mnta ni hanya dibuka kt UMS sabah baa..huhu :P

bada said...

laa kt ums ker? mg ni...takkan nk g jejak ex ak kot..haha :p

DiEYaNa said...

AKOMAL: wakakka a'aa eh..akan aku jejak si DD a.k.a cinta hati akomal :P

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers