aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Tuesday, April 6, 2010

yeahhh!!!aku berjaya ^^

hehhehhe...
setelah beberapa hari a.k.a one week aku berfikir n mencari cara cmne nk buat link dlm blog aku ni...akhirnye hari ni aku da pandai :P
akekkeke..
tercari2 ilmu tuk upgrade skit blog aku ni supaye xkuno sesgt :P
hahhaha..
akhirnye nga bantuan blogger Help aku dpt mencapai impianku :P
hikhikhk...usaha tangga kejayaan tau ^-*
lallala..betapa gumbiranye aku arini..
rase cm nk senyum smpai telinge pun ado..wahahhaha

p/s:buat sahabat2ku y br nk blajo berblog,ambik la ilmu ini..telah tu sharekan di link ini :) SelamaT MenCuba!!!

Sharing iS Caring~~~

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers