aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Friday, July 16, 2010

16072010

salam jumaat....
tapi....
hari jumaat aku mggu ni cukup teruji...
dr pg smp petang....
mmbuatkan mood aku betul2 teruji...
pandai2 sndri cool down n +ve thinking...
fuhhhh...
sabo2...byk2 ingat ALLAH....
cam berasap jer kpala aku arini...
hwakakakka =P

moral of story utk diri aku =) :
*ukur baju bdn sndri,biar padan2 tau jgn xckp kain or terlebih kain plak =P
*muhasabah diri sndri sblm ALLAH tlg muhasabahkan diri kite,nnti Dia bg cash,susah
plak :P hikhik


dush3!!!!pegi kamu wahai syaitan2 yg nk mendownkan semangat aku...
aku ada ALLAH yg boleh tolong cool downkan aku, ko wahai syaitan jgn nk nyibok2 :P

lalallalala~~kini ati ku da Ok :)
alhamdulillah..abaikan benda yg xpenting... ^^

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers