aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Saturday, July 10, 2010

-merapu-

hmmm...makin hari usia makin meningkat...
bgtu juga nga tnggjwb yg kite bw n pikul...
sbg hambaNYA,
sbg seorg ank,
sbg seorg pekerja,
sbg seorg rakyat,
sbg seorg sahabat,
sedar or tidak kite sbnrnya memainkan peranan yg penting dlm semua or pelbagai situasi....
hmmmm...

ntahla...
skg ni mcm2 berlaku...
wpun berlaku pd org lain,kite ptt ambil teladan utk diri kite...
bkn mengata n memburukkan lagi keadaan...
kekadang aku takut...
takut cz apa yg aku dgr semuanye cite2 yg pelik n ajaib...
huhuhu...bukannye mistik2..
tp...berkaitan social life msyrakat skg...
hmmm..betul org2 tua ckp...dunia sudah akhr zaman...
huuhuhu...
dunia da akhr zaman...
camne ni..amal ibadat aku xcukup lg..huhuhuu

hmmm...
sekian aku merapu pd mlm2 buta cmni...mengisi masa sorg2 nga laptop n broadbnd pinjam :p
thankss alot rmate kecintaanku miss ina..hikhikhik..


p/s: puan piza!!!!!sila add daku dlm ur blog..huhuhu..cz xbo follow da skg...sobsobsob..terseksa ai tau :P
hikhikhik-ini email ai tau - annuryana85@gmail.com- hikhikhik...lallalla

2 comments:

Hafiza Abdul Latiff said...

hahahahaha, i da add u...

DiEYaNa said...

hehehhe..
tq2..
lallala

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers