aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Tuesday, July 27, 2010

malas~~~

malas n xde mood tuk update..
hohohoho...

peristiwa last week;

ahad/25.07.2010:
tghari-dpt pggilan dr my uncle n cepat2 bsiap utk ke HKL..redah jer wpun xtau jln n xpernah naik train ke HKL...1st time dlu aku g HKL time aku student kira2 3thn lps...

ptg-lbh kurang kol6.30ptg,keadaan pilu di wad radioterapi tgkt 2...huhuhu..seriously suasana sgt sedih...ketabahan n ketekunan seorg suami yg sentiasa dekat n menjaga isterinya yg sedang sakit...kesetiaan adik beradik n famly yg sentiasa dtg menjaga n melawat x kira siang mlm, weekend or hari bekerja amat2 aku kagumi...n sedikit kesal cz aku duk kl tp ni br sempat dtg melawat..padahal ayh aku dh lama bising cz xg melawat..huhuhu..sory....xde transport tu aku susah nk ke sane...semoga roh arwah berada di antara org2 beriman...insyALLAH...
takziah buat keluarga arwah wakil dr keluarga aku kt besut...
merupakan saudara jauh aku n family...
Al-Fatihah.....

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers