aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Saturday, January 15, 2011

15.01.2011-operasi mencari tiket balik kg!!!

ohoooo...

kali ni aku amat cuai tentang perkara yg penting...iaitu membeli tiket balik kg!!!!dah la bukan selalu dpt cuti pjg (raya cina+weekend)...

kesal...
kesal....
kesal....
kesal.....

huhuhuhu....aku sbenornya xperasan...sibuk2 mencari n mensurvey langsir my mom..sibuk keje...sibuk duk hitung itu,hitung ini smp xperasan tiket ku belom dibeli...
bile dpt tau jer tiket sudah nk abis dijual!!!

maka aku bergegas la ke hentian putra pg td...sorry boss!!ank buah kamu ini mengular jap..
hohohooho...remai lg rupenye cm aku....niat nk blik kg 02feb,mlm...tp semua da abis....
terpakso la blik kg 03feb,pagi.....dannn....semua tiket 06feb belah siang n malam sudah abissss...
waaaaaaaaaaaaaa....

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers