aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Friday, January 21, 2011

erti BAHAGIA?????

hmmmmm...

xde sape yg mampu describe erti sebenar sesuatu KEBAHAGIAAN itu...terutamanya dlm alam rumah tangga... (harap jgn salah faham yea)
kite semua ni manusia..sape kite utk ckp nnti xmampu bahagia,nnti xbahagia...itu ini..begitu begini...huhuhuhu
kerna semua itu ketentuan ILAHI...kite hnya ckp tp bukan kite tentukan...huhuhu...

xsemua org faham apa kite rase,ape perasaan kite...

hmmmm...
bg aku dlm perkahwinan rasenya kite xboleh mengharapkan kesempurnaan a.k.a perfect
kerana kita br nk membina kehidupan baru yg memerlukan byk pengorbanan dr segi mntel n fizikal n juga kewangan...

kerna takut kesempurnaan yg kite impikan itu nnti akn memakan diri sndri....
lebih baik rasenye kite impikan sesuatu kesederhanaan...jika DIA memberi kite kesempurnaan,maka itu adalah rezeki kite....kite xkan keciwa..xkan frust...
tp kalu kesempurnaan yg kite impikan itu xdpt,semestinya kite akan keciwa....

ntah la...ini pandangan aku sj...

terkeluarkan idea ttg isu ini kerna ada insan yg persoalkan kpd aku....
jujur aku katekan aku ximpikan kesempurnaan..aku hnya impikan kesederhanaan n mharapkan rezeki dr DIA utk sempurna....aminnnn...

YaALLAH...
hnya KAU yg tahu apa yg aku rasa skg...
smga KAU kuatkan semangat hambaMU ini...

sukar utk ku ungkapkan tp cukup sekadar renungan n iktibar buat semua....


aku insan yg lemah yg mharapkan dr NYA kebahagiaan abadi bersama bakal husband dlm keadaan yg serba sederhana...

-luahan perasaan-

thanks alot buat my BFF um,yg snggup cll n kuatkan smgat aku mlm td...
thanks alot buat offcemate yg byk memberi semangat n mencurahkan pengalaman hidup buat aku yg baru nk bertatih ini...ALHAMDULILLAH...rezeki aku mengenali mereka semua...

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers