aku n dia....

Daisypath - Personal pictureDaisypath

ijab & kabul kami....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

L.A.Y.A.N <<<@


Monday, January 24, 2011

wedding-22.01.2011-

wedding: UMMU HABIBAH& SHAHRIL
bandar damansara,KL

merupakan classmate my fiance mase form 2 dlu...n lama diorg xjmpe...


ondaway nkg tu,kami melalui jln UM..hehhe..masuk la UM pusing2 sambil snap2 gmbo...imbas balik kenangan kt sane...
yg lawaknye semua jln UM xboleh dilalui utk ke Damansara cz pagar ditutup...cuti la...ape la kami ni...dah lame xdok UM so xbrape tahu :P..
ngeee~~~~



hadiah...aku tukang conteng =)



my beloved fiance..yg ckup sabar layan kerenah aku :P
i lop u very much dear...



aku yg tembam..hahhaha...


hehehe..jln ke kolej aku dlu...


pengantin tgh buzy ;)





hahhaha..ini geng diorg...my fiance malu2 kucing nk masuk dlm gmbo...ahaks...






selamat pengantin baru buat Ummu n Shahril...
semoga berbahagia smp akhr hayat...aminnn...
semoga dipjgkan umr n dimurahkan rezeki selalu... =)

TAHNIAH dari kami...

No comments:

**sHaRinG iS CaRiNG **


♥Family Holidays♥

Daisypath Vacation tickers